Sklep MSD Animal Health – najczęściej zadawane pytania

Od logowania do płatności, sprawdź nasze wskazówki, które pomogą Ci korzystać z naszego sklepu. Jeśli nie możesz znaleźć tego, czego szukasz lub potrzebujesz dalszej pomocy, zadzwoń lub wyślij e-mail do naszego Biura Obsługi Klienta, który z przyjemnością Ci pomoże (biuro-logistyka@merck.com).

Logowanie

Gdzie mogę się zalogować?

Aby wejść do sklepu, należy wejść na stronę https://shop.msd-animal-health.pl, a następnie zalogować się.

Nie pamiętam swoich danych do logowania. Co mam zrobić?

Twoją nazwą użytkownika jest zarejestrowany adres e-mail. Jeśli zapomniałeś hasła, w każdej chwili w panelu logowania możesz wybrać opcję „Nie pamiętam hasła” (https://connect.msd-animal-health.pl/s/passwordforgot?language=pl), aby utworzyć nowe hasło.

Nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?

Może to być spowodowane problemem z Twoją rejestracją lub błędem systemu. Jeśli rejestracja nie została jeszcze zatwierdzona i potwierdzona e-mailem, proszę poczekać, aż dostęp zostanie potwierdzony i otrzymasz e-mail powitalny. Jeśli posiadasz już dostęp, może to być spowodowane błędem systemu. Prosimy o powiadomienie naszego Biura Obsługi Klienta (biuro-logistyka@merck.com), jeśli nie możesz się zalogować przy użyciu istniejącego dostępu.

Moje konto

Czy kolega może mieć dostęp do sklepu z mojego konta biznesowego?

Tak, o ile kolega jest zatwierdzonym członkiem personelu kliniki. Każdy współpracownik, który potrzebuje dostępu musi zarejestrować się w MSD Animal Health i zostać zatwierdzony poprzez nasz standardowy proces weryfikacji. Skorzystaj z poniższego linku (https://www.msd-animal-health.pl/o-nas/kontakt/), aby poinformować o tym nasze Biuro Obsługi Klienta (biuro-logistyka@merck.com).

Mój adres jest błędny. Czy mogę zmienić dane dotyczące mojego konta?

Każda zmiana adresu musi być zweryfikowana zgodnie z naszymi standardowymi procedurami. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (biuro-logistyka@merck.com), aby potwierdzić każdą taką zmianę. Zostanie ona automatycznie zaktualizowana w sklepie w ciągu 24 godzin.

Wyszukiwanie i wybór produktów

Widzę produkt w sklepie, ale nie mogę dodać go do koszyka. Jak mogę to zrobić?

Sprawdź, czy produkt jest oznaczony jako „Niedostępny”, ponieważ w takim przypadku nie może zostać on dodany do koszyka. Jeśli produkt nie jest oznaczony jako „Niedostępny” lub opcja dodania do koszyka jest wyłączona, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (biuro-logistyka@merck.com), aby uzyskać pomoc.

Chcę kupić tylko jeden produkt, ale system pozwala mi wybrać tylko większą ilość. Co mam zrobić?

Niektóre produkty są ograniczone do minimalnej ilości lub są sprzedawane tylko w większej ilości. Wyświetlany jest wówczas komunikat informujący o minimalnej ilości lub wielokrotności, które muszą być dodane do koszyka.

Podczas dodawania produktu pojawia się strona błędu. Co należy zrobić?

Spróbuj odświeżyć stronę za pomocą przeglądarki lub kliknij przycisk „Cofnij” na stronie. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, możesz złożyć zamówienie bez tego produktu i zadzwonić do Biura Obsługi Klienta, aby złożyć zamówienie na ten dodatkowy produkt, lub też po prostu zadzwonić do Biura Obsługi Klienta (biuro-logistyka@merck.com), aby uzyskać pomoc.

Utworzyłem zamówienie, ale potem wszystkie moje produkty zniknęły. Co się stało?

Po 20 minutach braku Twojej aktywności na stronie nastąpi automatyczne wylogowanie z konta. Ma to na celu ochronę Twojego konta biznesowego przed jego nieuprawnionym użyciem, a wszelkie produkty znajdujące się w Twoim koszyku zostaną usunięte. Aby uniknąć takiej sytuacji kliknij przycisk „Zapisz koszyk na później” w podsumowaniu zamówienia. Spowoduje to zapisanie Twojego koszyka, dzięki czemu będziesz mógł wrócić do niego i dokończyć swoje zamówienie.

Ceny i podatki

Cena, którą płacę, wygląda na nieprawidłową. Co mam zrobić?

Jeśli uważasz, że jakakolwiek cena jest nieprawidłowa, skontaktuj się natychmiast z naszym Biurem Obsługi Klienta (biuro-logistyka@merck.com), aby uzyskać pomoc.

Czy wszystkie lokalne podatki są wliczone w cenę?

Wszystkie podatki są obliczane w podsumowaniu zamówienia.

Śledzenie zamówienia i dostawa

Gdzie mogę znaleźć moje zamówienia?

Wszystkie zamówienia złożone w MSD Animal Health można znaleźć w menu „Moje konto”. Zamówienia złożone przez Państwa w sklepie są natychmiast dostępne w zakładce „Historia zamówień”, a zamówienia złożone za pośrednictwem Przedstawiciela Handlowego lub Biura Obsługi Klienta są aktualizowane w Państwa zamówieniach dwa razy dziennie. Wyświetlane zamówienia są ograniczone do 100 pozycji lub do 1 roku kalendarzowego.

Jakie są koszty wysyłki i czy są one zawarte w zamówieniu?

Standardowo wysyłamy jedno zamówienie tygodniowo na wskazane miejsce dostawy na nasz koszt. W przypadku wystąpienia braków towarowych na danym zamówieniu, uzgodnione uzupełnienia będą również wysyłane na nasz koszt. Dostawa zamówień poza tygodniowym cyklem (tzw. „rush order”) lub poniżej uzgodnionego minimum wartości będzie płatna. W takim przypadku o szczegółowe warunki płatności prosimy pytać naszego przedstawiciela handlowego.

Jaki jest czas dostawy?

Dokładamy wszelkich starań, by dostawa trafiła do klienta nie później niż w ciągu 48 godzin.

Czy mogę wybrać datę dostawy dla mojego zamówienia? Jak często są one wysyłane w tygodniu?

Szczegółowe warunki składania zamówień oraz dokładny grafik darmowych tygodniowych dostaw (dzień i godzina graniczna do złożenia zamówienia) dostępne są u naszych przedstawicieli.

Czy istnieją opcje dodatkowych/ekstra/superszybkich dostaw dla małych ilości?

Zamówienie poza tygodniowym cyklem (tzw. „rush order”) lub poniżej uzgodnionego minimum wartości będzie obarczone opłatą logistyczną. Szczegółowe warunki tego typu dostaw dostępne są u naszych przedstawicieli handlowych.

Czy mogę śledzić moje zamówienie? Czy otrzymam kod śledzenia na e-mail lub SMS?

Pracujemy nad taką funkcjonalnością, ale na ten moment nie możemy podać daty ewentualnej implementacji takiego rozwiązania.

Jak mogę anulować złożone już zamówienie? Ile mam na to czasu?

W przypadku wystąpienia konieczności anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: biuro-logistyka@merck.com (z zaznaczeniem – anulowanie zamówienia w treści) w ciągu 30 minut od momentu jego złożenia na platformie eCommerce.

Jak mogę zaktualizować/zmienić złożone już zamówienie? Jeśli jest to możliwe, ile mam na to czasu?

W przypadku wystąpienia konieczności zmiany zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail : biuro-logistyka@merck.com (z zaznaczeniem – zmiana zamówienia w treści) w ciągu 30 minut od momentu jego złożenia na platformie eCommerce.

Nie otrzymałem paczki. Co powinienem zrobić?

Opóźnienia w dostawie będą komunikowane przez Biuro Obsługi Klienta (biuro-logistyka@merck.com), w ścisłej współpracy z naszym operatorem logistycznym. W przypadku spraw związanych z płatnościami i limitami handlowymi prosimy o kontakt z Działem Cash Collection firmy Intervet sp. z o.o. pod adresem e-mail: naleznosci.pl@msd.com

Płatności

Gdzie mogę sprawdzić aktualne saldo swoich zobowiązań i rozliczeń?

Wszelkie pytania dotyczące płatności lub uzgodnienia salda prosimy kierować pod adres: naleznosci.pl@msd.com

Gdzie znajdę fakturę?

Twoja faktura zostanie automatycznie wysłana na adres e-mail podany podczas zakładania konta.

Czy mogę zapłacić kartą kredytową?

Płatność kartą kredytową jest obecnie niedostępna. Będziemy informować naszych klientów o wszelkich zmianach w procesie lub sposobach płatności.